Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu vodorovná

Materská škola

O nás

Škola pozostáva z jednej dvojpodlažnej budovy.

budova MŠ Dolné Kočkovce

MŠ Dolné Kočkovce

Na prízemí je prvá trieda, spálňa, šatne, sklady, plne zrekonštruované hygienické zariadenia (sprchový kút),  izolačná miestnosť. Na dolnom podlaží sú kancelárie a kuchyňa, sklady potravín. Na poschodí sa nachádza druhá trieda so spálňou, miestnosťou pre učiteľku, sociálnym príslušenstvom.

1. trieda

1. trieda MŠ Dolné Kočkovce

2. trieda

2. trieda MŠ Dolné Kočkovce

Vedľa šatní je k dispozícii zrekonštruovaný sprchový kút, ktorý slúži aj deťom. Telovýchovné aktivity sa realizujú v herniach, na školskom dvore a na nadstrešenej terase. Školský nábytok zohľadňuje rozdielnu telesnú výšku detí. Hospodárska časť budovy je podpivničená. Sú tam skladové priestory, sušiareň a mangľovňa bielizne, pivnica a kotolňa, ktoré slúžia pre potreby materskej školy.

Nadstrešená terasa

terasa MŠ

Okolo budovy je oplotený školský dvor s trávnatou plochou, environmentálnou záhradkou Slniečko, detským ihriskom, detským dopravným ihriskom.

Záhradka Slniečko

záhrada Slniečko

Detské dopravné ihrisko

detské dopravné ihrisko

Súčasti dvora slúžia na pohybové, športové a edukačné činnosti detí. V zadnej časti budovy sa nachádza zrekonštruovaná nadstrešená terasa, sklad na hračky určené na dvor a terasu. Školský dvor je vybavený preliezkovými  zostavami, hojdačkami (strunovými, závesnými, váhovými), trampolínou, altánkom, lavičkami a pieskoviskom.

Priestorové usporiadanie a funkčné členenie priestorov materskej školy umožňuje funkčnú nadväznosť jednotlivých priestorov, samostatnú prevádzku jednotlivých priestorov bez vzájomného rušenia, voľné hry detí, oddych a odpočinok, osobnú hygienu s otužovaním a pohybové aktivity. Zodpovedá veku, zdravotnému stavu, stupňu telesného a duševného vývinu, telesným rozmerom detí a veľkostnému typu a účelu. Prostredie vytvára podmienky pre celkovú pohodu dieťaťa.

Podnetnosť prostredia je dynamická, odzrkadľuje každodenné pokroky, zmeny a novinky realizovaného programu. Učiteľky materskej školy neustále navodzujú priaznivú sociálno-emocionálnu atmosféru v triede, cieľavedome vytvárajú podnetné prostredie pre spontánne i zámerné učenie i učenie sa a súčasne inšpirujú deti k aktívnej pomoci pri tvorbe takéhoto prostredia.

Súčasťou materiálno-technických podmienok, je  dostatok - hračiek a hrového materiálu umiestneného v zornom poli dieťaťa, vrátane digitálnych hračiek, učebných pomôcok vyrobených z rôzneho materiálu, napomáhajúcich plneniu školského vzdelávacieho programu vrátane učebných pomôcok na činnosti, napr.: hudobného charakteru,  dramatického charakteru, pohybového charakteru, výtvarného charakteru, detskej literatúry v knižnej i digitálnej forme. Škola má dostatok didaktickej techniky, IKT, audiovizuálnej techniky. V obidvoch triedach sú interaktívne tabule, notebooky, televízory, CD – prehrávače, Bee-boty, gramofón. V hornej triede  sú 3 počítače s tlačiarňou, hovoriace štipce, detská kamera, mikrofón, interaktívna stena, detské edukačné softvéry, knihy kúzelného čítania.


 

dnes je: 25.4.2018

meniny má: Marek

webygroup
ÚvodÚvodná stránka